dijous, 23 de juliol del 2015

Anys i anys...

Aquestes samarretes les vaig fer per a celebrar el primer i segon aniversari del Biel. Estan fetes amb aplicacions amb tela de patchwork sobre samarretes bàsiques.

La del primer any me la vaig copiar d'aquesta que va fer la Cristina de no paris de cosir, inspirada en els dissenys de la Kajsa Whitman. Me'n vaig enamorar només veure-la, i el Biel la va portar moltíssim tot l'hivern.


La dels dos anys és disseny propi. PERÒ, no l'ha volgut portar mai. Imagineu el meu disgust quan el dia de la festa d'aniversari em diu que no se la vol posar, que no li agrada. En fi, que s'ha passat l'hivern a l'armari.




PERÒ, fa un parell de mesos vam anar a l'Aquàrium de Barcelona i s'ho va passar pipa contemplant peixos, i ara diu que aquests peixos són molt macos (i a mi se'm comença a dibuixar un somriure).
Total, que m'ha faltat temps per a tallar-li les mànigues i a veure si l'acaba d'aprofitar durant l'estiu.
Aquí deixo un minitutorial amb fotos del com ho he fet per a passar de màniga llarga a màniga curta per si a algú li pot fer servei:
 

 
Objectiu: Aconseguit!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada