dijous, 28 de desembre del 2017

Targeter

Aquest Nadal el Tió em va regalar una cartera molt xula. Després de reorganitzar les coses, vaig decidir que em feien nosa de la cartera moltes targetes de comerços. Recordava que havia vist alguns targeters molt xulos per pinterest, aquest i aquest. I en base a aquests tutorials me n'he cosit un per mi.


La veritat és que m'he copiat les mides d'un dels tutorials, per mandra de calcular distàncies i poder-ho cosir avui, i al final m'han quedat poques separacions, jo crec que es podia haver cosit una mica més estret i hagués guanyat espai per unes quantes targetes més.


La tela exterior m'agrada molt, és un estampat amb façanes de Porto que em va regalar ma germana. I per tancar-lo una goma elàstica molt primeta de color gris.

Com sempre, cosit i estrenat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada