divendres, 25 de març del 2016

Cistelles pel bany

Aquest  va ser un encàrrec molt especial, me'l van fer pels volts de Nadal, i no diríeu mai qui.
El Tió!
Si, si, això mateix, tal com ho heu llegit, el Tió em va encarregar unes cistelletes per un bany, havien de ser dues, una una mica més gran que l'altra, i em va dir, tu mateixa, amb teles que a tu t'agradin...
Així ho vaig fer.
I no sabeu la sorpresa que em vaig emportar quan vam cagar el Tió a casa els meus pares, i van aparèixer les cistelletes per la tieta Òria, la meva germana.












Vaig seguir aquest tutorial, però utilitzant una entretela més gruixuda i rígida, perquè volia que les cistelles tinguessin consistència i que aguantessin bé el contingut. Haig de dir que això em va donar algun problema a l'hora de girar les teles perquè quedessin del dret, i si no recordo malament vaig trencar més d'una agulla en cosir-les.

Les teles: per un costat lli de color gris que em té enamoradíssima i que sempre en tinc, perquè combina amb tot i trobo que queda molt bé; i per l'altra cara una tela molt bonica (a les fotos no s'aprecia bé) que tenia guardada des de fa molt temps esperant algun projecte especial.

A la destinatària li van agradar molt, i les fotos me les va fer arribar ella.
Moltes gràcies tieta Òria!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada