dissabte, 12 de març del 2016

Setembre, octubre, novembre: inicis de curs

Ja fa uns mesos de l'inici de curs, i aquest any ha estat especial per a tota la família. Han estat molts començaments, moltes novetats, molts canvis.

Els inicis sempre costen, però poc a poc tot es va posant a lloc.

Al setembre el Biel va començar curs inicial, P3, en una escola nova, amb mestres noves, companys nous, pati nou, menjador nou, tot nou...

El primer dia li van donar una bossa per a portar-hi la bata, l'esmorzar i el berenar. Cada nen en té una, i la idea és que cadascú se la "tunegi" perquè cada nen identifiqui la seva.
Li vaig preguntar al Biel què hi volia, i la resposta no em va sorprendre: cotxes.

Vaig trobar una tela que tenia molts cotxes de molts tipus, i els vaig retallar un a un.


Amb adhesiu de doble cara vaig fer-ne aplicacions sobre una tela de color negre, que representa la carretera.



I així va quedar la bossa, amb molt de trànsit:



 


Cap a l'octubre va començar classes d'anglès i havia de portar un estoig amb colors a classe.
Doncs l'estoig evidentment també havia de tenir cotxes.


 

Us sona la tela que vaig fer servir?

Per fer l'estoig vaig seguir aquest tutorial, canviant una mica les mides.

A mig novembre l'Èric va començar a anar a l'escola bressol, unes horetes, bé, una, o mitja, o com a molt una i mitja. Conèixer les mestres, el lloc i els companys era l'objectiu, perquè fins al gener no calia allargar l'horari.
I a l'escola bressol havia de portar una bossa per la roba de recanvi.
Tenia una tela guardada de feia temps que m'agradava molt, de cocodrils, i va ser qüestió de buscar una tela que hi combinés.


         Amb fil mouliné li vaig brodar el nom


Per fer la bossa vaig seguir aquest tutorial, el mateix que vaig fer servir per fer la bossa del Biel fa uns anyets.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada