dilluns, 1 de juliol del 2013

Pel davant i pel darrera

Després d'uns quants mesos de fer exclusivament de mama, molt intensos, disfrutats, divertits, agraïts, emotius i també molt absorbents, m'he adonat que ha desaparegut el temps de fer patchwork i d'actualitzar el blog.

Poc a poc tot es va posant a lloc, i intentaré trobar petits moments per anar publicant noves entrades a petits trossets, esgarrapant minuts d'aquí i d'allà.
Encara tinc bastantes cosetes pendents per ensenyar.

I avui va de davantals!


Aquest li vaig regalar a la millor cuinera del món mundial, ma mare, ja fa un parell de Nadals. El vaig cosir al Tela Marinera. Les teles les va triar ella.
A la foto no estrena el davantal, sinó la cuina, que és molt i molt xula!
 

I aquest altre pel cuiner oficial de casa, que també té alguna estrella d'aquelles, com es diuen? Ah si, pirelli o firestone. Me l'havia demanat fa molt i molt temps, i al final li va caure de sorpresa pel dia del seu sant. Ja veieu que va molt ben acompanyat a les fotos.
La tela del davant la va triar ell a l'ikea. I per la part del darrere vaig fer servir un disseny de la Lotta Jansdotter, del llibre simple sewing.




Quina gana que m'ha entrat. Apa, me'n vaig a fer un mos...
Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada