dimecres, 23 d’abril del 2014

Sant Jordi i el DRAC

Els protagonistes de la llegenda de Sant Jordi són Sant Jordi, la princesa i el drac.
I avui que tothom publica sobre roses i llibres, aquesta entrada la dedicaré als dracs.
Fa molts dies del Carnestoltes, però jo vaig una mica endarrerida amb les entrades... (val, una mica és poc, ho admeto)
En fi, som-hi:
Quan em van dir a l'escola bressol que els nens celebrarien el Carnestoltes durant tota una setmana, al contrari que a altres mares i pares, que els suposa tot un "problema", jo em vaig alegrar i vaig pensar aquesta és la meva, ara si que tinc l'excusa perfecta per fer una mica de costura, disseny i art, i dedicar-hi una mica de temps (si, aquest cop només una mica).
Al meu pinterest hi tinc un taulell de disfresses, on recopil.lo totes aquelles que em semblen especialment divertides o originals.
I, a vegades, no són disfresses en si, sinó peces de roba divertides, com és el cas d'aquest abric xulíssim, amb el qual m'he inspirat per fer la disfressa del meu petit drac per aquest any.

Ho vaig fer amb feltre de diferents colors, i guata per donar volum. Sense patrons, vaig tallar a ull en base a les mides de les peces de roba que li van bé. Tot i així vaig haver de rectificar vàries vegades, i encara li ha quedat una mica ample, perquè vaig partir de la mida d'un anorac, que té molt de farcit. L'avantatge és que ha resultat ser molt i molt còmode, perfecte per jugar, córrer, saltar, escalar, etc...
Al principi no se'l volia posar, però el dia de la disfressa el va portar encantat, i jo ja em dóno per satisfeta.
A veure què us sembla el petit drac de la família:





Sabíeu que als dracs també els agraden els contes?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada