diumenge, 26 de novembre del 2017

M'estreno amb pantalons de xandall


Aquests són els primers pantalons de xandall que li he cosit al Biel.


 
La veritat és que fa temps que tenia ganes d'estrenar-me en cosir peces de punt. Peces que ens siguin útils en el dia a dia. Els nens necessiten peces de roba còmodes, i aquest model em va semblar ideal.
 

El Biel necessita molts pantalons tipus xandall, un dia fa futbol, un dia psicomotricitat, i també és més còmode pel dia que va a natació amb l'escola, li resulta més fàcil i ràpid canviar-se que amb texans per exemple.


 
A més, està en una etapa on tot sovint apareixen forats als genolls de tots els pantalons, no sé d'on surten, però no hi ha manera d'evitar-ho, jijiji.


 
Vaig seleccionar uns quants pantalons de xandall de les revistes Ottobre que tinc a casa, i li vaig deixar triar, a ell li van encantar aquests i els volia exactament iguals.
 


Provats a l'interior i a l'exterior i jutgeu per les imatges, però sembla que hi va molt còmode, no?


 
A més resulta que tinc una muntanya de roba que ja no faig servir, i que tinc intenció de reciclar transformant en peces que necessitem. Per sort, hi tenia dos pantalons de xandall meus, uns blau fosc gairebé negre i uns gris clar. Només vaig comprar un tros de tela de puny de color gris clar.



Són calcats als que apareixen a la revista Ottobre 6/2017, patró 13 Busy Bottoms.  Vaig calcar una talla 104 perquè és molt primet, modificant la llargada fins a la talla 110. Entre les instruccions de la pròpia revista, i alguns tutorials (aquest i aquest) que vaig trobar per internet, vaig cosir-los sense problemes amb la màquina plana. A veure si m'atreveixo amb l'overlock que la tinc ben avorrida.


Enllaço l'entrada al recopil·latori de Fans de Ottobre 6/2017 on ja hi ha altres versions dels mateixos pantalons molt i molt xules!

2 comentaris:

  1. Pues te has estrenado con un 10!
    Te han quedado geniales y al peque también le gustan, no se puede pedir mucho más no?....bueno, unos cuantos más!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre, esperamos con ganas las siguientes costuras!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por vuestro comentario!
      Y por la iniciativa de la página de Fans de Ottobre, con todos los tutoriales y CC, para mí que voy aprendiendo, me es francamente muy útil!
      Un abrazo

      Elimina