dissabte, 22 de febrer del 2014

Manta amb cintes que em van demanar

 

Fa molt temps d'aquesta manta de cintes.


La veritat és que va ser la última cosa que vaig cosir abans de parir, i tot i que és molt facilet i ràpid, em va costar una mica, ja que tenia una panxota tan enorme que em semblava que estigués asseguda a quilòmetres lluny de la màquina de cosir.



Va ser un encàrrec que em va fer l'àvia de la Naira, després de veure la que li vaig regalar a ella. Només tenia un requisit, el nom de la destinatària, la resta podia fer el que em semblés.
Aquest va ser el resultat i espero que li agradés molt a la ...



La veritat és que aquesta entrada podríem dir que ha tingut algun problema en veure la llum i ser visualitzada, i també és el motiu pel qual no havia publicat més des de l'agost!!!

Ara ho explico: com que a partir de setembre em vaig reincorporar al món laboral, havia de buscar alguna manera per a poder actualitzar el blog sense tenir molt temps disponible. Vaig descobrir que hi havia una aplicació pel mòbil de blogger, me la vaig descarregar i vaig escriure aquesta entrada. Si, la vaig publicar a l'agost del 2013, però no apareixia al blog, i de fet va desaparèixer; vull dir que tampoc estava com esborrany. Vaig pensar que l'aplicació no anava bé, i que ja tornaria a publicar quan tingués temps...

Bé, doncs ara, alguns ocellets m'han dit que fa molt temps que no publico, i he decidit que no podia ser, i que tenia algunes coses pendents per ensenyar i si si, he decidit que havia d'investigar més. I sabeu què, doncs que l'entrada si s'havia publicat, però amb data dijous 1 de gener de 1970!!! i s'havia quedat la última a visualitzar, la primera en ser publicada, hahaha...

1 comentari:

  1. Uoh!!!!
    Des del 1970 que escrius al blog!? Quina carrera!?
    XD

    A veure si la setmana vinent hi surten les disfresses penjades! ;)

    ResponElimina