dimecres, 21 d’agost del 2013

Idèntic




Jo de petita havia jugat a l'idèntic i m'agradava molt. D'altres havien jugat al memory... (és com el nesquik i el cola cao; jo prenia nesquik, d'altres cola cao...)


Aquest idèntic l'he cosit jo pel meu fill i li encanta. Agafa les peces i les rebrega, dobla, tira, mossega...


Quan agafa una fitxa del sol li canto el sol solet, si agafa la lluna: la lluna la pruna, la poma: 5 pometes té el pomer. I bé, estic buscant cançons de peixos, estrelles, núvols, flors i cors.


És un kit del Tela Marinera q vaig comprar a Sitges, abans d'estar embarassada... Si, si, tinc moltes cosetes pendents per anar cosint durant molt temps.
Ens agrada mooooolt!

2 comentaris:

  1. Marina!!! Ja veig que entre tu i jo no tirariem mai endevant internet... jajajaja!!!

    ResponElimina
  2. Bon dia Marina,

    El meu nom és Raquel, sóc una noia de Barcelona, dic noia ja que tinc 26 anys però a la vegada és raro ja que en dos mesets l'Arlet, la nostra primera filla estarà ja entre nosaltres.
    Però si, noia ja que una cosa, no treu l'altre, no?jejeje

    Sóc mestra de primària i d'infantil, tot i que actualment estic a 2n, amb petits princeps i princeses de 7-8 anyets.
    M'encanten les manualitats, vaig començar amb la rebosteria creativa fa uns tres anyets, fa un vaig començar amb l'scarp (just quan vaig començar amb la cerca de la nena) i ara he començat amb el decopatch i una mica el patchwork.
    Al ser mestra imagino que encara dono mñes importància a la diversitat de materials a l'hora de jugar i...és per això que he arribat al teu Idèntic. Tinc moltes ganes de fer un de semblant, amb altres motius, prometo no fer un plagi ni pujar-lo a internet, és per us propi i personal però...no tinc ni idea per on començar.

    He buscat un pas a pas al teu blog però no l'he trobat. Em pots ajudar???? T'ho agraïria moltíssim!!! De tot cor ja que em fa mooolta ilu poder fer-li fer una joguina de roba a la meva petitona. (Li he fet el nom amb lletres i decopatch per decorar l'habitació però no per utilitzar...ja t'enviaré les fotos si vols!!jeje).
    Espero amb ganes la teva resposta!
    raquel.martinez87@gmail.com

    ResponElimina